game nieuws Log in

Titanfall 2 | Pixel Vault

Notice: Trying to get property of non-object in /home/pixelvau/public_html/wp-includes/class-wp-query.php on line 2888

Na het afsluiten van de open bèta van Titanfall 2 van afgelopen weekend, zegt ontwikkelaar Respawn Entertainment “veel te hebben geleerd van de technische tests” die ze hebben gedaan tijdens deze bèta. Respawn licht daarbij toe wat ze daar precies mee bedoelen.

De eerste technische testen hebben Respawn Entertainment veel informatie opgeleverd voor Titanfall 2. In een blogpost legt lead engineer Jon Shiring uit dat de gebruikte versie tijdens de technische test een versie was die alweer uit juni stamde en dat veel problemen die spelers tegenkwamen al opgelost zijn in de nieuwere versies. Tijdens de test is voornamelijk gelet op de dedicated servers en problemen met capaciteit.

De ontwikkelaar wilde graag weten, vooral omdat er gebruikgemaakt wordt van veel verschillende servers over de hele wereld, hoe snel spelers in en uit een match konden komen. Daarmee wilden ze een optimaal aantal servers gebruiken voor de game. Shiring zegt hierover:

We hebben getest wat er zou gebeuren wanneer datacenters helemaal offline zouden gaan en hoe snel we 100% van de spelers op zo’n moment konden verplaatsen naar andere datacenters. Hierbij hebben we ook aanvallen op ons netwerk gesimuleerd en gekeken hoe we die tegen kunnen gaan.

Shiring geeft daarnaast aan dat de testperiode een groot succes was voor Respawn en zegt ook meteen dat er komend weekend een vergelijkbare test zal plaatsvinden vanaf 17:00 uur ‘s middags Nederlandse tijd.



Bron:

Tags:

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *