gamenieuws Log in

Interview

We mogen graag ontwikkelaars, uitgevers en regisseurs het hemd van het lijf vragen. In onze interviews lees je wat ze ons te vertellen hadden over hun aankomende game of bijzondere keuzes die ze hebben moeten maken.



We maakten kennis met de bijzondere wereld van Crowfall

Een MMO met dynamische werelden, restart mechanic, Throne Wars en declarations of war: wanneer je bij ArtCraft binnenkomt, krijg je een waterval aan termen over je heen. Woorden lijken dan ook te kort te schieten om Crowfall te beschrijven, maar we hebben een half uur met Gordon Walton en J. Todd Coleman gesproken en gaan toch een poging doen.…

  • 0

Anno 1800

De Anno-franchise bestaat in 2018 twintig jaar. Wat is nu een betere manier om die mijlpaal te vieren dan met het uitbrengen van een nieuwe Anno-game? Dat moest Ubisoft Blue Byte ook gedacht hebben, want op de eerste dag van gamescom is Anno 1800 aangekondigd. Reden genoeg om eens langs te gaan bij Ubisoft op gamescom voor een presentatie en een gesprek met Dirk Riegert, de creative director van de game.…

  • 0

Een interview met Arcade Berg over Wolfenstein 2

Op de E3 kregen we de eerste aankondiging van Wolfenstein 2: The New Colossus. De trailer liet ons direct zien dat het verhaal verder ging waar het gestopt was en dat de hele meuk zich naar Amerika ging verplaatsen. Tijd voor een blik achter de schermen.…

  • 0